انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اکسپو 2024 | گزارش تصویری

5/5 - (1 امتیاز)

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران | ایران اکسپو 2024 از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) آغاز به کار کرد. افتتاحیه این نمایشگاه به حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسوولان و نماینده کشورهای مهمان برگزار شد.

درباره نمایشگاه توانمندی های صادراتی بازار های بین المللی

در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشته و اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد. در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

امکانات نمایشگاه ایران اکسپو 2024

در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی بی تو بی بین بازدیدکننـدگان خارجـی و شرکت‌های ایرانــی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگــزاری وبینارهــای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه می‌شود.

نرم افزارهای تخصصی در این نمایشگاه شامل اطلاعات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شامل، اطلاعات محصولات عرضه شده در نمایشگاه، امکان ثبت میزان رضایت در رابطه با جلسات، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مرکز بی تو بی، نمایش نقشه نمایشگاه و جانمایی شرکت‌ها، امکان ارسال نظرات و پیشنهادات در رابطه با ایران اکسپو فراهم شده است.

این نمایشگاه علاوه بر ایجاد فرصتی مناسب برای معرفی صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای هدف جهانی و مشتریان بین‌المللی کالا و خدمات؛ بستر بی‌نظیری برای نمایش فرهنگ و تمدن ایرانی به شرکت کنندگان خارجی و همچنین ایجاد و توسعه دیپلماسی فرهنگی و علمی بین ایران و دیگر کشورهای جهان به شمار می‌رود.

امروزه برگزاری نمایشگاه‌های اکسپو در سطح جهان، یکی از بهترین راه‌های گسترش تجارت و رشد تبادلات اقتصادی کشورهای میزبان این نمایشگاه‌ها به شمار می‌آید.

غرفه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور

انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور افتخار این را دارد که در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران پذیرای میهمانان گرامی باشد. در غرفه انجمن محصولات تولید داخل کشور به که همت تولیدکننده های داخلی تولید شده است برای نمایش بازدیدکنندگان ارائه شده است که تمامی این محصولات دارای استاندارد های بین المللی بوده و در بازار جهانی قابل رقابت هستند. جهت دانلود کاتالوگ انجمن می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قابل ذکر است که نهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار و لوازم اداری (ایران پنکس 1403) نیز در خردادماه آینده در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی شهر آفتاب افتتاح خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند. لازم به ذکر است که نمایشگاه تخصصی محل نمایش آخرین محصولات، فناوری ها و توانمندی های شرکت ها است. برای اطلاع از آخرین اخبار نوشت افزار می‌توانید اخبار انجمن را دنبال کنید.

 

دانلود کتاب کاتالوگ نمایشگاه

منبع خبر: ایرنا

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: