انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

امضای تفاهم‌نامه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت‌افزار در نمایشگاه ایفپکس ۲

5/5 - (2 امتیاز)

تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور در حاشیه دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ایفپکس (IFPEX) به امضا رسید.

 

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور همزمان با روز پایانی نمایشگاه ایفپکس ۲ توسط بابک عابدین و محمودرضا صنعتکار روسای این دو مجموعه به امضا رسید.

 

بابک عابدین رئیس دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در سخنرانی با بیان اینکه دو صنعت چاپ و بسته‌بندی و نوشت افزار اهمیت زیادی دارند، گفت: می‌توان گفت که فعالیت این دو صنعت از یک نقطه شروع شده است اما به دنبال تغییرات اجتماعی‌های کاری تخصصی شده‌اند و هر یک به بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌اند، در این میان حوزه لوازم التحریر نقاط مشترک زیادی باعت چاپ و بسته‌بندی دارد.

 

وی افزود: ما در این تفاهمنامه به دنبال این هستیم تا از ظرفیت و پتانسیل‌های نهفته که موجب رشد و شکوفایی صنایع همچنین مصرف کنندگان می‌شود با این دیدگاه مثبت استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری تولید شناخت بهتر از فعالان دو صنعت و انجام کاری‌های مشترک از جمله نتایج این تفاهم‌نامه خواهد بود، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با همکاری اتحادیه و انجمن زمینه فعالیت کلینیک بسته‌بندی و لوازم التحریر را با حضور فعالان چاپ و بسته‌بندی همچنین دست‌اندرکاران حوزه لوازم التحریر داشته باشیم.

 

در بخش دیگر این نشست صنعتکار در سخنانی گفت: صنعت نوشت افزار تنوع زیادی دارد ولی محصولات تولیدی ما باید به دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف و صنایع مختلف معرفی شود این معرفی مستلزم بهره‌مندی از بسته‌بندی مناسب محصول است امیدوارم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند در این زمینه موثر باشد توسعه صادرات در حوزه نوشت افزار است امیدوارم بتوانیم با کمک اتحادیه فعالان صنعت در حوزه‌های مختلف لوازم التحریر را بر اساس سلایق و نیاز مصرف کننده نهایی تولید کنیم.

 

به گفته صنعتکار، در نگاه اول بسته‌بندی مشتری را به سمت کالا جذب می‌کند و در این میان صنعت چاپ و بسته‌بندی کمک می‌کند تا لوازم التحریر با شکل و بسته‌بندی خوب و مناسبی به دست مخاطبان برسد.

منبع خبر: روابط عمومی انجمن نوشت افزار

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (2 امتیاز)

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: