انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

نمایشگاه آینده صنعت چاپ و بسته‌بندی ایفپکس در ایران مال برگزارشد

5/5 - (2 امتیاز)

بابک عابدین، در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه آینده صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران ایفپکس(IFPEX)، گفت: این نمایشگاه از ابعاد مختلف قابل توجه مخاطبانش بود و کوشیدیم اکوسیستم تجاری – فرهنگی برای خانواده محترم و عزیز صنعت چاپ و بسته بندی ایران در این دوره از نمایشگاه داشته باشیم.

 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه آینده چاپ ایران، بابک عابدین، رییس دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در محل نمایشگاهی ایران مال، ضمن قدردانی از غرفه‌داران بابت اعتمادی که به این نمایشگاه داشتند، گفت: در نمایشگاه ایفپکس ۲  تعدادی تفاهمنامه با سازمان مدیریت صنعتی، انجمن اسباب بازی، تولیدکنندگان نوشت افزار، انجمن پلیمری ایران و هنرستان امام صادق(ع) به امضا رسید.

 

وی درباره دیگر ابعاد این نمایشگاه تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه، محلی برای انعقاد قراردادهای تجاری داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه های آموزشی، بازدید مقامات داخلی و خارجی بود. در حقیقت کوشیدیم اکوسیستم تجاری – فرهنگی برای خانواده محترم و عزیز صنعت چاپ و بسته بندی ایران در این دوره از نمایشگاه داشته باشیم.

 

رییس نمایشگاه آینده چاپ ایران با اشاره به حضور یاسر احمدوند؛ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، مونا ابروفراخ؛ مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت‌افزار وزارت صمت، علی اکبر ابراهیمی؛ مدیرکل دفتر چاپ و نشر در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ایفپکس، عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه شاهد حضور کارشناسان و بازدیدکنندگانی از ۱۵ کشور دنیا نظیر ترکمنستان، روسیه، ایتالیا، عراق، هند، ارمنستان و پاکستان بودیم.

 

وی افزود: همچنین ایفپکس میزبان متخصصانی از چاپخانه‌های بسیار بزرگ کشور، شرکت‌های صاحب برند مانند سایپا، ایران خودرو، دلوسه، امرسان و پارس بود.

 

عابدین در پایان از بازدیدکنندگان، مسئولان نهادها و حامیان نمایشگاه ایفپکس ۲، مجموعه الماس پلاس و امیرهومن محمدی به عنوان دوست و شریک خود قدردانی کرد.

منبع خبر: ایفپکس

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (2 امتیاز)

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: