انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

گزارش تصویری هفتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت افزار و لوازم اداری (ایرانپنکس 1401)

5/5 - (1 امتیاز)

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور ایرانپنکس (IRAN PENEX) در محل داِئمی نمایشگاه شهر آفتاب، در تاریخ 2 تا 5 تیرماه 1401 همزمان با اولین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی برگزار شد.

پس از مدت ها انتظار و پشت سر گذاشتن پاندمی کرونا نمایشگاه ایرانپنکس با حضور مسئولین و شرکت کنندگان فعال در این دو بخش و استقبال بالای مردم افتتاح شد.
آقای اکبری مدیر برگزاری این رویداد اعلام کرد این نمایشگاه با هدف معرفی نشان‌های تجاری ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی موفق، در فضایی به وسعت 7000 متر مربع در سه سالن و با بیش از 170 شرکت کننده داخلی آغاز به کار کرده است.
انواع محصولات نوشت افزار، تجهیزات مهندسی و اداری، بایگانی، و لوازم هنری و محصولات آموزشی و سرگرمی در این دوره از نمایشگاه آخرین دست آوردهای خود را به نمایش گزاشته و در فضایی دوستانه به رقابت پرداختند.
حضور اندک شرکت های خارجی تنها به منظور انتقال فناوری های پیشرفته روز دنیا و همچنین همکاری با تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصولاتی مرغوب بوده است.
تعداد بازدیدکنندگان هفتمین دوره نمایشگاه بر اساس ثبت نام ورودی بازدیدکنندگان، به بیش از 5000 نفر در مدت زمان چهار روز رسید.

حمایت همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، مجمع واردکنندگان نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران و همچنین حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر خانه صنایع خلاق و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی انجمن تولید کنندگان اسباب بازی باعث رشد و رونق این دوره از نمایشگاه بوده است
در این دوره از نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه شد و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین المللی فراهم گردید.

آقای اکبری با بیان اینکه ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، گفت: ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین المللی و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاینرو با تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات گام برداشته است.

گفتنی است؛ در هفتمین دوره این نمایشگاه محصولات نوشتاری، اداری، بایگانی، مهندسی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی عرضه شده است و در حضور ارزشمند صنف اسباب بازی که مرز مشترک محصولات آموزشی و سرگرمی ایست به نمایشگاه جذابیت بیشتری می دهد.
امید است با مشارکت هرچه بیشتر تولید کنندگان این صنایع ، نمایش و فروش محصولات شرکت کنندگان در بازارهای جهانی را شاهد باشیم و ایجاد اشتغال بیشتر در میهن عزیزمان را رقم زنیم.

 

عکس های هفتمین نمایشگاه تخصصی بین المللی نوشت افزار و لوازم اداری (ایران پنکس 1401)

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: