انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

اطلاعیه هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی(مرداد ماه 1400)

5/5 - (1 امتیاز)

اطلاعیه هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی

به گزارش روابط عمومی ایران پنکس(iranpenex) هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی،اداری ، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر در تاریخ 5 الی 8 مرداد ماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهدشد.
مجید اکبری مدیر اجرایی نمایشگاه اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه شعار “با هم بزرگتر فکر کنیم” را محور اصلی قرار دادیم و حمایت و همکاری همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، مجمع واردکنندگان نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران را در کنار خود داریم.
وی مطرح کرد: در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه می شود و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین الملل فراهم می شود.
اکبری با بیان اینکه ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، گفت: ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاینرو با تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات گام برداشته می شود. گفتنی است؛ درهفتمین دوره این نمایشگاه اجناس مربوط به سخت افزار های نوشتاری، اداری، بایگانی، مهندسی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: