انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

اطلاعیه هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی(مرداد ماه 1400)

5/5 - (1 امتیاز)

اطلاعیه هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی

به گزارش روابط عمومی ایران پنکس(iranpenex) هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی،اداری ، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر در تاریخ 5 الی 8 مرداد ماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهدشد.
مجید اکبری مدیر اجرایی نمایشگاه اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه شعار “با هم بزرگتر فکر کنیم” را محور اصلی قرار دادیم و حمایت و همکاری همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، مجمع واردکنندگان نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران را در کنار خود داریم.
وی مطرح کرد: در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه می شود و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین الملل فراهم می شود.
اکبری با بیان اینکه ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، گفت: ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاینرو با تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات گام برداشته می شود. گفتنی است؛ درهفتمین دوره این نمایشگاه اجناس مربوط به سخت افزار های نوشتاری، اداری، بایگانی، مهندسی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: