انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

تعطیلی بازار بزرگ تهران به مدت دو هفته(۱۹ فروردین ۱۴۰۰)

5/5 - (1 امتیاز)

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی بازار بزرگ تهران از شنبه هفته آینده به مدت دو هفته تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در مورد وضعیت  تعطیلی و فعالیت واحدهای صنفی در شرایط قرمز کرونایی، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی  مبارزه با کرونا فعالیت واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهار شغلی به مدت دو هفته ممنوع است. 

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا فقط فعالیت گروه شغلی یک مجاز است بنابراین اصنافی که در گروه شغلی یک قرار دارند حتی در محدوده بازار بزرگ تهران طی دو هفته تعطیلی مجاز به فعالیت هستند. 

وی افزود: در مجموع فعالیت صنفی گروه شغلی یک در تمام  نقاط تهران با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز و فعالیت صنفی سایر گروه های شغلی یعنی گروه های دو، سه و چهار ممنوع است و با متخلفین  مطابق با قانون برخورد می شود. 

رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا بازار بزرگ تهران و تمامی اصناف تهران که در گروه شغلی دو، سه و چهار به علت شرایط قرمز کرونایی  از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود. 

گردآوری شده توسط: روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار کشور

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: