انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

کاهش ساعت کاری مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰

کاهش ساعت کاری مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰ از ۲۰ آبان

کاهش ساعت کاری  مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰  از ۲۰ آبان

نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از سوی معاونت حمل و نقل، ترافیک از فردا ( ٢٠ آبان ماه ) به مدت یک ماه اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا،  معاونت حمل و نقل و ترافیک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بامجوزی شهردار تهران و نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی از سوی این معاونت اعمال می‌شود.

بر این اساس از فردا ( ٢٠ آبان ماه )  اتمام ساعت کاری کلیه خطوط داخلی مترو ساعت ٢٠.٣٠ و خط متروی کرج و گلشهر تا ساعت ٢٠ خواهد بود.

همچنین به منظور اعمال محدودیت و کاهش فعالیت در خطوط اتوبوسرانی پایان زمان فعالیت ناوگان در تمامی خطوط بی آر تی ( انبوه بر) در مسیر رفت( آخرین اعزام) ساعت ٢٠ و در مسیر برگشت آخرین اعزام به ساعت ٢٠.٣٠ کاهش خواهد یافت.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: