انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

راه‌اندازی پویش “پازل همدلی” با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم داشاب، سرپرست اداره بهزیستی راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار راز و جرگلان اظهار داشت: با برپایی پویش پازل همدلی بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت اداره بهزیستی تهیه و توزیع می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین لوازم التحریر و کوله مدرسه این دانش آموزان سهیم باشند.

داشاب خاطرنشان کرد: در ادامه از همه کسانی که قصد مشارکت در این پویش همدلی را دارند خواست تا با مراجعه به نشانی puzzlehamdeli.ir و یا سایت بهزیستی کشور اطلاعات خود را وارد و سپس استان خراسان شمالی , شهرستان راز و جرگلان را انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند .

سرپرست اداره بهزیستی راز و جرگلان افزود: تمام فرآیندها و روش‌های اجرایی این کار و کمک های جمع شده و در نهایت لوازم التحریری که تهیه می شود کاملاً شفاف در سایت مربوطه برای همه مشارکت‌کنندگان قابل رویت و قابل دسترس خواهد بود و همه مشارکت کنندگان می‌توانند نتایج کار را تا پایان دنبال کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: این پویش با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی اجرا می شود.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: