هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار(ایران پنکس 1399) به تعویق افتاد

5/5 - (1 امتیاز)

با سلام و احترام

به استحضار می رساند، در راستای همراهی با تلاشگران بخش بهداشت و سلامت کشور در مواجهه با بیماری کرونا و به دنبال بررسی های صورت گرفته از سوی شورای مشورتی نمایشگاه و اخذ دیدگاه خرد جمعی، از انجمن صنفی کار فرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور، اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران و مجمع وارد کنندگان ( کمیسیون نوشت افزار) و مشارکت کنندگان در این رویداد، هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی از 14 الی 17 مرداد ماه سال 99 به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی از همراهی تمام مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه، آخرین اخبار مربوط به برگزاری نمایشگاه از طریق سایت ایران‌پنکس به اطلاع خواهد رسید.

iranpenex

به این مطلب امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: