تولید ماسک تنفسی توسط شرکت کنکو

شرکت کنکو کانادا تولید کننده انواع نوشت افزار، بازی های فکری و بسته های کمک آموزشی در پی شیوع بیماری خطرناک کرونا در کشور عزیزمان ایران دست به اقدامی همنوع دوستانه با بهره گیری از تجهیزات ایزوله وآزمایشگاهی با دریافت مجوز های لازم و تحت نظارت سازمان بهداشت کشور اقدام به تولید ماسک های طبی سه لایه و با کیفیت نموده تا بتواند ضمن حفظ تعادل قیمت، با تامین بخشی از نیاز های هموطنان در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری، نقش خود را در گذر از این شرایط بحرانی ایفا کند.

 

mask

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: