انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

بفرمایید این سو؛ به صرفِ کالای ایرانی

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، مسئولان و کارشناسان اقتصادی باور دارند که تمامی این نگرانی‌ها حل شدنی و قابل پیش‌گیری و حتی معالجه می باشند و معالجه را در پشتیبانی از تولید ملی و کارآفرین بومی می‌دانند. اما با ارزیابی جامع آمار خودکفایی و رشد اقتصادی کشورهایی مثل چین، هند، روسیه و برزیل این اطمینان بدست می‌آید که پشتیبانی از کالای ایرانی نه فقط موجب نابود شدن بیکاری و ورشکستگی تولیدی‌های بزرگ می‌شود لکن از آن می‌توان به عنوان سلاحی یاد نمود برای مقابله با تحریم‌ و جنگ اقتصادی دشمن.

بفرمایید این‌سو؛ به صرفِ کالای ایرانی

(از ماست که بر ماست)

یکی از ملزومات پشتیبانی از کالای ایرانی، ، فرهنگ سازی و فراهم نمودن بستری مناسب هست تا مردم بتوانند محل تامین اقلام ضروری و مورد احتیاج خود را شناسایی کرده و پس از آن به تهیه آن کالا اقدام کنند. و متاسفانه بزرگترین و اساسی‌ترین خلاء در بحث پشتیبانی از کالای ایرانی، عدم وجود مرجعی جامع و کامل هست که تمامی مورد ها مورد احتیاج مردم را جمع‌آوری کرده و در یک محیط مناسب ارائه کند. این خلاء از طرفی موجب بی‌خبری مردم نسبت به قدرت خارق‌العاده تولید کنندگان داخلی شده هست و از طرفی تولید کنندگان نیز به سبب دور ماندن از بازار رقابت و ارائه فرآورده ها خود، اندک اندک از چرخه تولید خارج شده و بازار را شش دانگ در اختیار فرآورده ها بی‌کیفیت بیگانه قرار داده‌اند.

بفرمایید این‌سو؛ به صرفِ کالای ایرانی

(این سو اخباری در راه است)

از حدود سه سال پیش یک تیم تحقیقاتی تشکیل شده از کارشناسان زبده اقتصادی و اجتماعی به ارزیابی و عارضه شناسی عدم رغبت مردم به تهیه و استفاده از کالای ایرانی پرداختند. ماحصل این تحقیقات، سایتی بود به اسم این‌سو که با همفکری جوانان کاربلد ایرانی پا گرفت و گردید نخستین نمایشگاه ماحصل این تحقیقات، سایتی بود به اسم این‌سو که با همفکری جوانان کاربلد ایرانی پا گرفت و گردید نخستین برندها، فروشگاه‌ها و کالاهای ایرانی.

در مرحله نخست، این سایت حدود 3 هزار کالای ایرانی و 800 برند سرشناس داخلی را تحت پوشش خود قرار داد.

طراحان خوش فکر این سایت دو طرفه هوای کالای ایرانی را داشته‌اند. از طرفی مردم با ورود به سایت با اقلام متفاوت از برندهای متمایز آشنا می‌شوند و از سمتی تولید کنندگان و کار آفرینان داخلی می‌توانند در این سایت غرفه از طرفی مردم با ورود به سایت با اقلام متفاوت از برندهای متمایز آشنا می‌شوند و از سمتی تولید کنندگان و کار آفرینان داخلی می‌توانند در این سایت دریافت کنند و محصولاتشان را ارائه کنند.

 

(خرید و فروش ساده در این‌سو)

در صفحه اول سایت این‌سو(https://insooo.ir) ir) یک نوار بزرگ جستجو وجود دارد. افرادی که برای بار اول به سایت مراجعه می‌کنند و زمان بسیاری برای چرخ زدن توی غرفه‌های این‌سو را ندارند می‌توانند کالای مورد نیازشان را توی این نوار جستجو بنویسند و سریعا فهرست بلندبالایی از آن محصول مد نظر را نگاه کنند و با انتخاب هر کدام، مشخصات، قیمت، برند و هر سوالی که در مورد آن کالا دارند را مطالعه کنند و سر انجام یک خرید فوری و مطمئن دارا باشند.

پایین نوار جستجو دو قسمت طراحی شده هست یکی برای فروشندگان و دیگری برای خریداران. فروشندگان می‌توانند با ورد به بخش( غرفه بگیرد) محصول خود را ارائه و معرفی کنند و خریدارها هم می‌توانند با ورود به بخش (اعضا) از آخرین برندها و فرآورده ها و بیشترین تخفیف‌ ها فروشندگان می‌توانند با ورد به بخش( غرفه بگیرد) محصول خود را ارائه و معرفی کنند و خریدارها هم می‌توانند با ورود به بخش (اعضا) از آخرین برندها و فرآورده ها و خبردار گردند و مخصوص خرید کنند.

این‌سویی ها در این سایت به گفته خودشان 10 سالن دارند با موضوع‌هایی مثل: مواد غذایی و شوینده، خانه و آشپزخانه، پوشاک و زینتی، نوشت‌افزار، فرهنگ و هنر، آرایشی و بهداشتی، صنعت و کشاورزی، لوازم دیجیتال، ورزش و سرگرمی و امکانات ساختمان. که با مراجعه به هرکدام از این سالن‌ها می‌شود جزئی‌تر و دقیق‌تر با اقلام ذی ربط به آن حوزه آشنا شوید و نسبت به خرید و تهیه آن‌ها اقدام کرد.

بفرمایید این‌سو؛ به صرفِ کالای ایرانی

علاوه بر این این‌سو با داشتن نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت، این اعتماد را به مخاطب های خود می‌دهد که بتوانند در محیطی بی‌نظیر، خرید و فروشی امن و ساده دارا باشند.

به نظر می‌رسد در آینده و با اجرای فازهای بعدی این سایت بتواند قدم بزرگی در آشتی دادن مردم با کالاهای ایرانی بر دارد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: