انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

ورود 300 تن کاغذ بالک به شبکه توزیع کاغذ

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ در شرایطی که بازار کاغذ طی هفته‌های گذشته با افزایش نرخ بعد از اتمام گام نخست توزیع کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد نام های مواجه شده ست،‌ بخش دیگری از کاغذهای خریداری شده با دلار 4200 تومانی وارد کشور گردید.

محمد متولی واردکننده این کاغذها از وارد شدن 300 تن کاغذ به گمرک اطلاع داد و اظهار کرد:‌از این میان 100 تن ترخیص شده و آماده توزیع است‌، این کاغذها بار یتوزعی در اختیار اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران(آشنا) قرار گرفته تا از طریق سیستم توزیع در اختیار ناشران قرار گیرد.

واردات 253 تن کاغذ تحریر برای ناشران استان شهر قم

وی دنبال کرد:‌ این کاغذها کاغذ بالک 65 گرمی هست که با نرخ ‌گذاری سازمان پشتیبانی از مصرف‌کنندگان کیلویی 6500 تومان و بندی 117 هزار تو.

متولی هم‌چنین از ثبت توصیه 500 تن کاغذ دیگر نیز اطلاع داد و اظهار کرد:  برای واردات این کاغذها هنوز از بانک مرکزی ارزی در اختیار ما قرار داده نشده هست.

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: