انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

قم|سالانه 25 میلیون کتاب کمک درسی در کشور چاپ می گردد

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

وی با اشاره به مهم‌ترین فعالیت ناشران آموزشی اضافه کرد: ناشران آموزشی مهم‌ترین حیطه فعالیت خود را در چاپ کتاب‌های کمک‌درسی تشریح کرده که کمک شایانی در موضوع تعلیم و یادگیری دارد.

عضو انجمن فرهنگی ناشران آموزشی اظهار کرد: هر ساله 25 میلیون کتاب کمک‌درسی و آموزشی چاپ می‌شود که در مساله توسعه عدالت آموزشی و یادگیری اقدام تاثیرگذار و قابل‌اعتنایی هست.

کتاب “چهل خاطره از رزمندگان خراسان جنوبی” در اجلاسیه شهدای هنرمند پرده برداری می‌شودنویسنده کتاب «شهید حججی» این‌ بار کتاب «شهید حدادیان» را می‌نویسدقم|کتابخانه دیجیتالی مهارتی با بیشتر از 3هزار جلد کتاب در حوزه علمیه راه‌اندازی می‌شود

جوکار قهروردی دنبال کرد: زیادی از دانش‌آموزان کشور به‌ویژه در منطقه های محروم و اهل خانواده‌های مستضعف با استفاده از مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی موفق به راه‌یابی به جایگاه ها علمی برتر کشور و اکتساب مراتب علمی بالایی گردند.

وی با اهتمام بر کم بودن و مشکل ناشران در تهیه کاغذ ابراز کرد: واقعیت این بوده که در شرایط فعلی ناشران کشور با کم بودن کاغذ روبه‌رو هستند، در داخل کشور کاغذی تولید نمی‌شود و بیشتر از 97 درصد از کاغذ مورداستفاده ناشران به‌صورت مستقیم از خارج وارد می‌شود.

عضو انجمن فرهنگی ناشران آموزشی گفته بود: برای توسعه و رونق صنعت کاغذ طرح‌هایی برای خودکفایی در این بخش با اهمیت ارائه‌شده که امید می‌رود با استقبال مسئولین ذی ربط همراه گردد.

وی تصریح کرد: درمجموع بالغ‌بر 14 میلیون دانش‌آموز و دانشجو در کنار بیشتر از یک‌میلیون معلم در سطح کشور وجود دارد که حجم بسیار بزرگی شمرده می‌شود، با توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور موازنه قابل قبولی در قبولی دانشگاه‌های دولتی و معتبر کشور در بین متمکنین و دانش‌آموزان خانواده‌های مستضعف ایجادشده هست.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: