انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

عملیات اجرائی بازیافت کاغذ تحریر در استان زنجان شروع گردید

عملیات اجرائی بازیافت کاغذ تحریر در استان زنجان شروع شدبه گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ، فغفوری ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید مدیر کل بازرسی استان از بخش‌های متفاوت شرکت راشا کاسپین اظهار کرد: طرح توسعه این شرکت جهت بازیافت کاغذ تحریر با سرمایه گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریال شروع شده است.
وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه بازیافت کاغذ تحریر اظهار کرد: با راه اندازی این خط زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر دیگر در شرکت راشا کاسپین فراهم می‌شود
این مقام مسئول از پیگیری‌های سرمایه گذار طرح جهت بهره برداری از خط بازیافت کاغذ تحریر در اردیبهشت سال آینده اطلاع داد.
فغفوری در مورد محل تامین آب مورد احتیاج بازیافت کاغذ تحریر اظهار کرد: خروجی آب از خط تولید مرحله اول شرکت راشا کاسپین در طرح توسعه مورد استفاده دو مرتبه قرار می‌گیرد.

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با استقرار و راه اندازی خطوط بازیافت کاغذ در زنجان، دیگر نباید به کاغذ با عنوان آشغال نگریست لکن یک ثروت ملی است که با مشارکت مردم در تفکیک آن از سایر زباله‌ها کمک شایانی در محافظت محیط زیست و جنگل‌ها صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر شرکت راشا کاسپین با سرمایه گذاری ۷۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۳۰ نفر در راستای بازیافت کاغذ فعالیت می‌کند که با راه اندازی طرح بازیافت کاغذ تحریر در اردیبهشت سال آینده ۳۰۰ نفر به اشتغال این کارخانه افزوده می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: