انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

ریاست کمیسیون مخصوص پشتیبانی از تولید ملی مجلس: ارز حقیقی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی هست

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، ، حمید فولادگر در جریان بازدید از شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس گفت: یکی از عرصه‌های پشتیبانی از تولید ملی کارخانجات لوازم خانگی بوده که باید در راستای توسعه این واحدها اقدام گردد.

وی گفته بود: در کمال خوشبختی توانمندی مطلوبی در حوزه دانش‌بنیان در سطح کشور وجود داشته که از این حجم می‌توان در راستای توسعه تولیدات داخلی و ارتقاء کیفیت فرآورده ها مورد استفاده قرار داد.

ریاست کمیسیون مخصوص پشتیبانی از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون بنیادی مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: فضای اقتصادی کشور در چند ماه موخر و به خاطر افزایش قیمت ارز آشفته شده و تهدیدات جدی برای بازار اقتصادی به وجود آورده که باید از این تهدیدات به فرصت‌ها دست یابیم.

فولادگر دنبال کرد: یکی از راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور ارز حقیقی بوده که باید موردنظر باشد تا شاهد رونق تولیدی و اقتصادی در سطح کشور و علاوه بر این حل معضل بیکاری باشیم.

ریاست کمیسیون مخصوص پشتیبانی از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44قانون بنیادی مجلس شورای اسلامی افزود: تنگنا ایجاد شده در راستای تولیدات داخلی باید به مجال و پیشرفت تبدیل گردد و از حجم جوانان در این خصوص استفاده گردد.

وی بر پشتیبانی از زنجیره تولید تاکید جدی کرد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: