انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

153بسته لوازم التحریر در روستاهای زمین لرزه زده توزیع گردید

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مراد علی تاتار فرماندار قصرشیرین اعتبار ریالی هر بسته هدیه را 350 هزار ریال اعلام نمود و گفت : بسته های هدیه شده دربردارنده دفتر ، خودکار ، مداد ، مداد رنگی ، جامداد و امکانات آموزشی است که بین محصلین مقطع تحصیلی خستین پنج روستای قصرشیرین توزیع گردید.

وی گفت : این اقدام خیرخواهانه با همکاری یکی از خیران از سوی اداره آموزش و پرورش با همکاری مشاور امور زنان فرماندار برای اجرای عدالت آموزشی بین مدرسه ها و محصلین در روستاهای محروم و علاوه بر این ایجاد شور و نشاط در بین محصلین با توجه به سال تحصیلی جدید انجام شده است.

تاتار گفت: با کوشش آموزش و پرورش سال کنونی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان هیچ کلاس درسی در کانکس برگزار نشده و هم حالا تمامی محصلین در مدرسه ها مسقف به فراگیری علم و دانش می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین نیز گفت: این شهرستان 48 باب مدرسه دارد پنج مدرسه دربردارنده سه باب شهری و 2 باب مدرسه روستایی در زمین لرزه 21 آبان ماه سال گذشته خراب کردن گردید.

کامران آبی اضافه کرد: ساخت 2 مدرسه روستایی در روستاهای «سید حاتم» و «آقابرار» انتهاء یافته و تمامی محصلین روستایی در مدرسه ها مسقف سال تحصیلی جدید را شروع می کنند.

وی گفت: علاوه بر این ساخت سه باب مدرسه شهری نیز هم حالا در دستور کار است و محصلین این مدرسه ها در نوبت مخالف مدرسه ها دیگر تحصیل می کنند.

این مقام مسئول ، زمان بهره برداری از سه باب مدرسه شهری در دست احداث را سال تحصیلی آینده گفته بود .

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: