اجرای طرح تعویض پسماند خشک با لوازم التحریر

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، عابدینی ریاست اداره تعلیم و پژوهش محیط زیست هرمزگان اظهار کرد: طرح تعویض پسماند خشک با لوازم التحریرنو برای محصلین نیازمند دراین اداره اجرا می‌شود.
وی هدف از اجرای طرح تعویض پسماند خشک با لوازم التحریر را محافظت محیط زیست سالم و کمک به محصلین نیازمند اعنوان کرد.
ریاست اداره تعلیم و پژوهش محیط زیست هرمزگان اظهار کرد: این طرح بطور ماهیانه در این اداره کل انجام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای تفکیک آشغال از مبداء اضافه کرد:باید برای هر چه بهترشدن مدیریت پسماند شهرمان کوشش بیشتری کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: