انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

لوازم التحریر بین محصلین نیازمند بوشهر، دشتی و تنگستان توزیع گردید

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی، با مشارکت بسیج رسانه دشتی، انجمن همدلان رسانه و با مشارکت بانک آینده تعداد 240 بسته لوازم‌التحریر در قالب کیف، دفتر، پاکن، خودکار، خط کش، قلم‌تراش، بسته مداد رنگی و مداد بین محصلین نیازمند شهرستان‌های دشتی، تنگستان، بوشهر، عالی شهر و چغادک توزیع گردید.

توزیع بسته‌ها که توسط اسماعیل حاجیانی خبرنگار تسنیم، سرپرست بسیج رسانه و ریاست انجمن همدلان رسانه در شهرستان دشتی به‌اتفاق مهدی عالی‌پور مدیرعامل انجمن همدلان رسانه شهرستان دشتی، بسته‌های لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در حال توزیع است که با حضور در منطقه های محروم اقدام به توزیع کردند.

حاجیانی گفت: اهتمام ما این است این بسته‌ها بدون واسطه به دست دانش‌آموزان برسد.

مدیرعامل انجمن همدلان رسانه شهرستان دشتی نیز گفت: این بسته‌ها توسط بانک آینده در اختیار انجمن همدلان رسانه جای گرفت و اهتمام گردید که در مکان‌هایی توزیع گردد که کمتر این کار انجام شده است.

مهدی عالی‌پور اضافه کرد: با توجه به استقبال محصلین از این بسته‌ها مجدداً رایزنی می‌شود تا بتوان تعداد بیشتری از سوی بانک آینده برای توزیع در منطقه های محروم در اختیار انجمن همدلان رسانه و بسیج رسانه قرار گیرد و اقدام نماییم.

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: