کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه از پرداخت مالیات علی الحساب واردات معاف گردید

5.17 17 بعضی کالاهای بنیادی مورد احتیاج مردم از پرداخت مالیات علی‌الحساب واردات حتمی معاف گردید.

در میان این کالاهای بنیادی انواع کاغذهای چاپ و تحریر و روزنامه  نیز دیده می‌شود،‌ در نتیجه انواع کاغذهای چاپ و تحریر از پرداخت مالیات علی‌الحساب واردات معاف گردیدند.

این کالاها عبارت هستند از گندم، برنج، جو، ذرت، کنجاله سویا، حبوبات، انواع روغن خام، انواع گوشت قرمز، دام زنده ، تخم مرغ، انواع دانه های روغنی، کره، انواع کاغذ چاپ تحریر و روزنامه، لاستیک و انواع دوا های انسانی و حیوانی».

باید دید این معافیت تحولی در نرخ کاغذهای وارداتی ایجاد خواهد کرد یا خیر؟

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: