افزایش 60 تا 70 درصدی نرخ نوشت افزار در بازار مشهد

محمد رستگارمقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در مورد آخرین وضع تولید و توزیع نوشت‌افزار در سطح شهر مشهد گفت: در حال حاضر تنوع نوشت‌افزار توزیع شده در سطح شهر مشهد بسیار بالا هست و حدود 70 تا 80 درصد کالاهای عرضه شده تولید داخل با طرح‌های متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی می باشند ضمن اینکه البته اکثریت مردم نیز از این طرح‌ها و کالاهای ایرانی استقبال می‌کنند و گرایش به تولیدات بیگانه نسبت به گذشته کاهش قابل ملاحظه ای داشته هست.

ریاست اتحادیه صنف کتاب، نوشت افزار و صحاف مشهد با بیان اینکه حدود 800 واحد صنفی در این عرصه در سطح شهر مشهد فعال می باشند، گفت: شهر مشهد و استان خراسان‌رضوی در راستای تولید لوازم‌التحریر بسیار ضعیف و فقیر هست به‌طوری که بیشتر تولیدات ذی ربط به شهرهای دیگر مثل تهران، اصفهان، یزد، کرمانشاه و‌غیره هست و واحدهای صنفی ما در راستای توزیع فعالیت می‌کنند.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: