اهدای 100 سری کیف و نوشت افزار به محصلین

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، خیر قهدریجانی سال کنونی با توجه به خاطر خشکسالی های موخر که زیادی از خانواده های شهرستان فلاورجان را درگیر مشکلات اقتصادی کرده ، با تغییر نیت 10 ساله خود که اطعام روز عاشورا بود ، 100 سری کیف و لوازم التحریر تهیه و به محصلین نیازمند بخش قهدریجان اهدا کرد .

اسماعیل رفیع زاده که سالهای گذشته با مشارکت دو برادرش بیشتر از هزار پرس غذا را طبخ و در روز عاشورا تقسیم میکرد ، سال کنونی همزمان با ایام شور عاطفه 100 کیف با لوازم کامل دربردارنده مداد ، دفتر ، تراش ، پاکن ، مداد رنگی و قدری پول برای کمک هزینه خرید کتاب درسی و تحصیلی بین محصلین نیازمندان این بخش تقسیم نمود.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: