انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

ارسال 100 هزار پکیج لوازم التحریر به منطقه های محروم توسط ستاد اجرایی دستور امام

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر در آیین ارسال 100 هزار پکیج لوازم التحریر به منطقه های محروم کشور گفت: ستاد اجرایی فرمان امام دیگر ملکی در اختیار کسی ندارد و همه آنان را پس گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: البته املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اختیار دولت و ارگان‌ها داریم که برای رتق و فتق اینها نیز به طور هفتگی و ماهانه جلسه داریم.

ریاست ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر این با بیان این‌که حسب فرمان رهبر معظم انقلاب بسته‌های لوازم‌التحریر برای محرومان تهیه  و ارسال می‌شود، گفت: با مشارکت خیریه‌‌ها و گروه‌های جهادی تصمیم گرفتیم سال کنونی 100 هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف (شامل حدود 15 قلم لوازم ضروری) برای منطقه های محروم تهیه و ارسال نماییم.

مخبر با بیان این‌که اعتبار این بسته‌ها حدود 7 میلیارد تومان هست که 25 درصد آن کمک خیریه‌ها و مردم هست، اضافه کرد: تمام این لوازم‌التحریر و کیف تولید ایران هست.

وی گفته بود: ستاد اجرایی فرمان امام از اقشار محروم و عارضه پذیر با مجموعه‌ای از بسته‌ها پشتیبانی می‌کند که با حمایت‌های دولت متمایز هست. به عنوان مثال هفته گذشته 2000 جهیزیه به اعتبار حدود 13 میلیارد تومان برای زوج‌های جوان منطقه های محروم ارسال گردید.

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: