توزیع ۶۵۰ نوشت افزار بین محصلین بی بضاعت

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه در قالب طرح مهر تحصیلی، ۶۵۰ درج کرد افزار بین محصلین نیازمند توزیع گردید، اظهار کرد: هر بسته فرهنگی دربردارنده کیف، دفتر، مداد، خودکار، مدادرنگی، تراش و پاک کن به اعتبار ۲۰۰ هزار تومان هست.

وی اضافه کرد: این بسته‌ها به دانش‌آموزان نیازمند که از جانب کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش فارس معرفی شده بودند، اهدا گردید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه کمک‌های موقوفات فارس به دانش‌آموزان نیازمند سال کنونی نسبت به سال قبل بیشتر از دو برابر شده هست، گفته بود: سال قبل در طرح مهر تحصیلی، ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع گردید.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: