ایرانی بودن حدود ۶۰ درصد از لوازم التحریر موجود در بازار های بیرجند

احمدی، رییس اتحادیه لوازم التحریر و کتابفروشان شهرستان بیرجنددر صحبت با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: واردات لوازم التحریر زیادتر از کشور‌های چین، کره و ژاپن هست که از بین این کشور‌ها چین با میانگین حدود ۸۰ در صد بازار بیرجند را اشباع کرده هست.

وی اضافه کرد: علی رغم نوشت ابزار‌های بیگانه مردم از کالای بیگانه به شرط داشتن کیفیت بالا استقبال می‌کنند.

احمدی با بیان کافی بودن لوازم التحریر دربازار‌های استان اظهار کرد:این نوشت ابزار‌ها از تهران و مشهد به استان وارد می‌شوند.

رییس اتحادیه لوازم التحریر و کتابفروشان شهرستان بیرجند در مورد گرانی نوشت ابزار‌ها اظهار کرد: نرخ طلا و نرخ دلار بی تاثیر نبوده هست.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: