انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

فروش نوشت افزار ایرانی در بوفه مدرسه ها از مهر ماه

منصور مجاوری، مشاور وزیر آموزش و پرورش در اظهار کرد وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در مورد برنامه های این وزارتخانه در جهت پشتیبانی از کالای ایرانی، اظهار کرد: از اوائل سال وزیر آموزش و پرورش، ستاد مخصوص پشتیبانی از کالای ایرانی را تشکیل داد و ذیل آن دو تیم حدس گردید. وی دنبال کرد: یکی از تیم ها، فرهنگ سازی و چگونگی پشتیبانی و خرید از کالای ایرانی و تیم دیگر، برپایی نمایشگاه های نوشت افزار و تولیدات داخلی و فعالیت های اجرایی در این جهت هست.

مجاوری اضافه کرد: همزمان با ما معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری جشنواره ملی ایران ساخت را آغاز کرد که در حقیقت بحث پشتیبانی از تمام تولیدکنندگان ایرانی هست و  ما هم در مرحله اول با برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، آغاز کردیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نشست های خوبی را با انجمن های صنفی تولیدکنندگان داریم، اضافه کرد: پس از برپایی نمایشگاه ها تصمیم داریم وارد بوفه مدرسه ها شویم یک چرخه تامین کننده نوشت افزار مصرفی محصلین ایجاد گردد که زیادی از واسطه ها نیز حذف می گردند و نرخ ها نیز مناسب می باشد.

وی تصریح نمود: کوشش می نماییم طرح فروش نوشت افزار در بوفه مدرسه ها از مهر ماه اجرا گردد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: