انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در کرمانشاه

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سلیم ساسانی ریاست اتاق اصناف کرمانشاه اظهار کرد : گشتهای بازرسی ما روزانه به صورت مستمر بازار را کاوش و تخلف های گران فروشی، کم فروشی و احتکار را صورت جلسه و به تعزیرات حکومتی ارجاع می دهند.

ریاست اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه حدود۱۲ بازرس از سوی اتاق اصناف مستمرا بازار را کاوش می کنند اظهار کرد: ساعات کار بازرسین در دو شیفت صبح و عصر از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ و از ۱۶ تا ۲۰ هست.

وی از برخورد با مورد ها عدم انتصاب فاکتور، گران فروشی و احتکار اطلاع داد و اضافه کرد: به تمام اصناف اعلام نمودیم به صورت جدی از احتکار اجتناب کنند چون گناه هست و مقام بازرسی با آن برخورد می نماید.

ساسانی بیان کرد: بعضی از اصناف آمار انبارها را در سیستم ثبت نموده اند با این وجود عده ای از ثبت سیستم سرپیچی کرده اند که از سوی تعزیرات حکومتی با آنها برخورد شده هست.

وی در مورد برگزاری نمایشگاه ارائه لوازم التحریر ایرانی تصریح نمود: درصدد هستیم اواسط شهریور نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین الملل کرمانشاه برپا کنیم تا از کالاهای ایرانی و پخش نوشت افزار ایرانی پشتیبانی گردد.

ریاست اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه شرط حضور در این نمایشگاه ارائه فرآورده ها ایرانی هست اظهار کرد: تا به حال دو جلسه کمیسیون در استانداری تشکیل تا به اصناف فراخوان داده گردد.

وی با بیان اینکه تمام کوشش خود را برای برگزاری مطلوب نمایشگاه می کنیم اضافه کرد: شرط حضور در این نمایشگاه این هست که واحدهای صنفی یا تولید کننده یا توزیع کننده کالاهای ایرانی باشند.

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: