انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

یزد| دغدغه فرهنگی حوزه نوشت افزار در فروشندگان وجود دارد

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد‌حسین ‌مرتضوی ریاست اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار استان یزد در میزگرد تسنیم یزد با تاکید مخصوص بر مخرب بودن نوشت‌افزارهای غربی موجود در بازار گفت: اگر تولیدی حتی در ایران هم باشد اما از عکس ها غربی برای جذب در فروش استفاده نماید باید بداند ضربه فرهنگی شدیدتر از ضربه اقتصادی هست.

وی از تولیدات ایرانی با عکس ها نامتناسب فرهنگ اسلامی و ایرانی نقد کرد و گفت: برای جلوگیری از ترویج این کالاها ابتدا باید از تولید کنندگان هم‌وطن توقع داشت اما ما با سفارش و گفت وگو با فروشندگان این حوزه اهتمام می‌کنیم تا جایی که بتوانیم علی رغم پشتیبانی راسخ از کالاهای ایرانی مانع ترویج این کالاهای ضد فرهنگی شویم.

مرتضوی در رابطه با موضوع برپایی نمایشگاه درج کرد افزار ایرانی اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص در رسته اصناف هست و به اتحادیه ذی ربط نمی‌شود اما قطعا برپایی در فصل فروش به کاسبان این حوزه ضربه می‌زند.

ریاست اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار استان یزد با ابراز امیدواری از بازشدن دروازه مشارکت فروشندگان و اصناف به روی فعالین و تولید کنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی دنبال کرد: قطعا دغدغه فرهنگی در وجود تمامی دست‌اندرکاران این حوزه وجود دارد.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ استفاده از نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: همه ما باید این احساس را دارا باشیم که تولید داخل اعتبار بسیار بالاتری از تولیدات بیگانه دارد و همه باید استفاده از تولید داخل را در دستور کار خود قرار دهیم.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: