انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

یزد |عدم پشتیبانی تیراژ تولید درج نوشت افزار افزار ایرانی را پایین آورد

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار تسنیم از یزد، ، هادی ناظرزاده در میزگرد “نوشت‌افزار ایرانی اسلامی فرصت‌ها وچالش‌ها” با اشاره به تولیدات واحد خود گفت: توانستیم در راستای ارائه تولیداتمان تا حدودی بازار خارج از استان را در دست دریافت کنیم و به ابزار گسترش گونه محصولاتمان این هدف را گسترش می‌دهیم اما در بازاریابی با کم بودن نیرو رو به رو هستیم.

این فعال حوزه نوشت‌افزار استان از احتیاج به پاکسازی بازار گفت و تصریح نمود: کاسبان حوزه نوشت‌افزار، اجناس ما را می‌پسندند اما با خرید بعضی از اقلام ما دیگر نمی‌توانند از بازاریان بزرگ خریداری کنند چون روش خرید از آنان خرید کامل اجناس هست و بنابراین از خرید اجناس ما منصرف می‌شوند.

توجیه خانواده‌های دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش و سازگاری و هم‌افزایی زیادتر نهادهای فرهنگی استان از دیگر درخواست‌های ناظرزاده برای گسترش حوزه درج کرد افزار ایرانی اسلامی بود.

وی با تاکید بر اینکه عدم وجود پشتیبانی مناسب از صنعت درج کرد افزارهای ایرانی اسلامی علت می‌شود که این صنعت نتواند به خوبی جای خود در جامعه را باز کند افزود: با توجه به تاثیری که نوشت افزارهای بیگانه بر اقتصاد و فرهنگ جامعه بویژه کودکان می‌گذارد لازم هست تقویت این صنعت در داخل کشور به اولویت مسئولین تبدیل گردد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: