انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

توزیع وسیع نوشت افزار اسلامی ایرانی در مدرسه ها/ برپایی 750 نمایشگاه در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نوشت‌افزار اسلامی ایرانی در آستانه هفتمین سال فعالیت خود توانسته علاوه بر بالا بردن کیفی آثار و افزایش میزان تولیدات خود از 500 هزار نسخه به 7 میلیون عدد تیراژ، علاوه بر جلب توجه خانواده‌ها، حاکی حجم کار در این حوزه باشد.

علی رغم این، تولیدکنندگان و فعالین این حوزه با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از واردات بی‌رویه اقلام متفاوت نوشت‌افزار گرفته تا نبود طرح‌های متناسب با مخاطب های کودک و نوجوان امروز.

یکی از مشکلات تولیدکنندگان نوشت‌افزار اسلامی ایرانی در سال‌های گذشته، نبود چرخه توزیع مناسب جهت ارائه آثار و عدم استقبال بعضی از مدرسه ها جهت استفاده از این اقلام توسط دانش‌آموزان هست. به همین منظور، در سال جاری با مشارکت مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی و وزارت آموزش و پرورش قرار شده تا 750 نمایشگاه در سراسر کشور با محوریت نوشت‌افزار ایرانی و با محتوای بومی برگزار گردد.

به گفته سعید حسینی، مدیر مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی، کاراکترهای غربیدر سال‌های گذشته از تنوع تولید و تبلیغات زیادی بهره مند بوده هست. ما با برپایی نمایشگاه‌های این‌چنینی در پی ایجاد بازار موازی نیستیم، لکن می‌خواهیم بگوییم که اگر کیفیت این کالاها خوب باشد، مردم این دست از کالاها را نیز خریداری می‌کنند.  20   20 سال تثبیت شده که کاراکتر ایرانی پاسخ نمی‌دهد، از طرف دیگر تجربه‌های تلخی مثل «دارا و سارا» نیز وجود داشت، به همین سبب این نمونه‌سازی زمان می‌برد. برپایی نمایشگاه ایران‌نوشت در سال‌های موخر و استقبال خوب مخاطب های از این نمایشگاه علت شده که عموم بازاریان به این نتیجه برسند که پرمخاطب‌ترین نمایشگاه نوشت‌افزار کشور هست.

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: