کاغذ روزنامه در گروه یکم کالای بنیادی قرار می گیرد

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کاغذ چاپ، تحریر و کاغذ روزنامه به منظور تامین ارز ترجیحی و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در لیست کالاهای گروه یک کالای بنیادی و ضروری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح نمود: این لیست به زودی بعد از اعلام نظر وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام خواهد گردید.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: