انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

برای گذر از وضع کنونی، وجود تشکل ها ضروری هست

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از ایسنا، “محسن رشیدفرخی” با اشاره به اینکه متاسفانه تشکل ها آنطور که باید در ایران پا نگرفته و شاید مقاومت ها و موانعی در این مسیر ایجاد شده هست، تصریح نمود: اقتصاد کشور رونق ندارد و در وضعیت خوبی نیست و عدم وجود تشکل ها پایه این مشکلات هست و به عنوان نمونه در مشکلات ارزی، اگر تشکل های منسوب وجود داشتند، وضعیت به این سمت پیش نمی رفت.

وی در مورد دلیل عدم پا گرفتن تشکل ها در ایران گفت: مهمترین امر، پررنگ بودن نقش دولت در اقتصاد هست و علاوه بر این نبود بنگاه های مالی و عدم پشتیبانی از چرخه بنگاه های کوچک  در این زمینه مؤثر بوده هست.

رشیدفرخی با بیان اینکه در ایران زیادتر به سمت و سوی آزادی های سیاسی رفته ایم به جای پرداختن به تشکل ها، در حالی که اول باید آزادی های تشکلی شکل بگیرد، تصریح نمود: واضح سازی، کنترل فساد و … نتیجه پررنگ شدن نقش تشکل هاست و ایجاد تشکل ها در جامعه امروز ضروری و مبرم هست و باید هر چه سریعتر در این زمینه تصمیم گرفت که آیا می خواهیم از این وضعیت گذر کنیم؟ یا خیر و در این راستا باید دست اندرکاران این مساله را قبول کنند که وجود تشکل ها امری تماما ضروری هست.

انتهای پیام

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: