انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

استفاده از کالای ایرانی، محرک اقتصاد کشور هست

امین مقومی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا، اضافه کرد: استفاده از تولید داخلی موجب می گردد اقتصاد کشور شتاب بگیرد و رو به رشد حرکت کند.
وی اضافه کرد: با توجه به این که صنعت ساختمان بخش عمده ای از اشتغال کشور را عهده دار هست، اگر پشتیبانی از کالای ایرانی صورت گیرد، اشتغالزایی افزایش چشمگیری خواهد داشت.
وی دنبال کرد: حجم های خوبی در شهر شهر قم و شهرک های صنعتی استان برای استفاده از کالای ساخت داخل بویژه در بخش ساختمان وجود دارد.

وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی به عنوان مرجع تخصصی و فنی در کوشش هست با برپایی جلسه هایی با شرکت هایی که در صنعت ساختمان فعالیت می کنند، مذاکره هایی دارا باشیم تا اگر اشکالی به کیفیت تولید هست، منعکس و درحد توان کمک فکری و تخصصی بدهیم تا رفع گردد.
وی اضافه کرد: محصولاتی که در حوزه تاسیسات برق و مکانیک ساختمان هست در اولویت نخست و فرآورده ها ذی ربط به معماری و عمران در اولویت دوم قرار دارد.
ریاست سازمان نظام مهندسی شهر قم علاوه بر این بر لزوم توجه تولیدکننده های بومی به فرآورده ها باکیفیت تاکید کرد و اظهار کرد: تولیدکننده های داخلی نیز باید ضابطه های و شرایط تولید کالای باکیفیت را رعایت کنند تا خریداران نسبت به خرید کالا رغبت دارا باشند.
پنج هزار مهندس عضو سازمان نظام مهندسی شهر قم می باشند که نیمی از آنان پروانه اشتغال دارند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 97 را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.
2085/ 6133/

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: