انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

لزوم اجتناب از مسائل حاشیه ای توسط مسئولین دولتی و پشتیبانی از تولید ملی

 

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر لزوم پرداختن به مشکلات مردم توسط دولت، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند اولویت امروز کشور ما اقتصاد مقاومتی هست. ستون فقرات اقتصاد مقاومتی نیز پشتیبانی از تولید هست.

وی اضافه کرد: مستلزم تحقق شعار سال (حمایت از کالای داخلی) تمرکز بر این شعار و بر پشتیبانی از تولید و بر مساله اقتصاد هست و برای رسیدن به این قصد لزوم دارد همه مسئولین بویژه مسئولین دولتی از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فرعی صرف نظر و پرهیز کنند.

 عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه امروز اولویت اول کشور مساله اقتصاد هست، گفت: بیگانگان و نظام سلطه و در راس آنان آمریکا در مقطع ها متفاوت و به هر بهانه‌ای و به اشکال گوناگون در پی این می باشند که اذهان مردم و مسئولین را از پرداختن به مسائل کلیدی مثل اقتصاد بازدارند و آنان را به مسائل حاشیه‌ای مشغول کنند و به اندازه کافی برای ما حاشیه‌سازی می‌شود و شایسته نیست مسئولین هم به این مساله دامن بزنند و کمک کنند.

گودرزی افزود: همه ما مردم و بویژه مسئولین موظف هستیم برای حل مشکلات کشور بر مساله اقتصاد تمرکز دارا باشیم و آن را به طور جدی موردنظر دارا باشیم.

ما در کشور مشکل داریم اما زیادتر از آن ظرفیتی هست که برای حل این مشکلات وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در انتهاء گفت: ما باید تمام توان و تمرکز را به مسائل کلیدی کشور که همان حل مشکلات مردم هست،‌معطوف کنیم و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بپرهیزیم و هر گونه تمرکز بر مسائل حاشیه‌ای و دور گردیدن از مسائل کلیدی جفا در حق مردم هست.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: