معلمان زمینه ساز توسعه جامعه می باشند

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معلمان زمینه ساز توسعه جامعه هستند، گفت:  معلمان نقش پررنگی در بالا بردن توان اشخاص و توسعه جامعه دارند.

وی گفته بود: معلمان باید مورد توجه زیادتر قرار گیرند و کوشش گردد که جامعه برای تقدیر و تجلیل از مقام والای معلمان پویاتر گردد.

  استاندار چهارمحال و بختیاری گفته بود: باید فرهنگ تجلیل از معلم در سطح جامعه اصلاح گردد.

همکاری خانواده های محصلین در برپایی برنامه های هفته معلم افزایش یابد

  استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی آموزش و پرورش در ایام نوروز از مسافران و گردشگران، تاکید کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در بخش اقامت مسافران و گردشگران فرهنگی و غیر فرهنگی ایام نوروز کارکرد بسیار خوبی داشته هست.

رشد ۲۰۶ درصدی اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری

وی تاکید کرد: اقامت مسافران  نورزی در چهارمحال و بختیاری رشد ۲۰۶ درصدی داشته هست که این امر حاکی افزایش ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری بوده هست.

  استاندار چهارمحال و بختیاری گفته بود: ورود مسافر و گردشگر زمینه ساز توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری هست که باید زیرساخت های گردشگری در این استان بالا بردن یابد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: