انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

معلمان زمینه ساز توسعه جامعه می باشند

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معلمان زمینه ساز توسعه جامعه هستند، گفت:  معلمان نقش پررنگی در بالا بردن توان اشخاص و توسعه جامعه دارند.

وی گفته بود: معلمان باید مورد توجه زیادتر قرار گیرند و کوشش گردد که جامعه برای تقدیر و تجلیل از مقام والای معلمان پویاتر گردد.

  استاندار چهارمحال و بختیاری گفته بود: باید فرهنگ تجلیل از معلم در سطح جامعه اصلاح گردد.

همکاری خانواده های محصلین در برپایی برنامه های هفته معلم افزایش یابد

  استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی آموزش و پرورش در ایام نوروز از مسافران و گردشگران، تاکید کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در بخش اقامت مسافران و گردشگران فرهنگی و غیر فرهنگی ایام نوروز کارکرد بسیار خوبی داشته هست.

رشد ۲۰۶ درصدی اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری

وی تاکید کرد: اقامت مسافران  نورزی در چهارمحال و بختیاری رشد ۲۰۶ درصدی داشته هست که این امر حاکی افزایش ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری بوده هست.

  استاندار چهارمحال و بختیاری گفته بود: ورود مسافر و گردشگر زمینه ساز توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری هست که باید زیرساخت های گردشگری در این استان بالا بردن یابد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: