انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

ترویج پشتیبانی از کالای ایرانی در مدرسه ها ضروری هست

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش کرمانشاه، به نامگذاری سال جاری اشاره نمود و اظهار کرد: مقام معظم رهبری طبق ژرف نگری که دارند سال کنونی را به اسم ‘حمایت از کالای ایرانی’ نامگذاری کردند.
وی با بیان اینکه تحقق این شعار باید به عنوان چراغ راه در طول سال دنبال گردد، دنبال کرد: علاوه بر پشتیبانی از کالای ایرانی بالابردن کیفیت نیز لزوم دارد چون که پرداختن به این امر باعث کاهش بیکاری و تثبیت اشتغال می گردد.
رنجبر، از آموزگاران به عنوان پیشگامان توسعه و سازندگی یاد نمود و اضافه کرد: باید توجه به حوزه آموزش و پرورش بیشتر از گذشته شدت یابد چون که تحقق این مقوله، نوعی سرمایه گذاری قلمداد می گردد.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم دنبال کرد: امید داریم با بسیج همه گیر و مشارکت ادارات ذیربط، هفته گرامیداشت مقام معلم در کرمانشاه به خوب ترین شکل ممکن برگزار گردد که در همین راستا کمیته مخصوصی تشکیل خواهد گردید.

وی به آمار ورود گردشگران نوروزی به کرمانشاه نیز اشاره نمود و یادآور گردید: از 28 اسفند ماه تا انتهاء تعطیلات نوروزی 233 هزار و 942 نفر در این شهرستان اقامت کردند که 15 هزار و 103 نفر از آنان در هتل ها و تاسیسات گردشگری و 218 هزار و 839 نفر دیگر نیز در سایر اماکن ساکن کردن یافتند که در این میان استراحتگاه و اقامتگاه های آموزش و پرورش نقش بنیادی داشتند.
فرماندار کرمانشاه، به افزایش 16 درصدی اقامت در این شهرستان در قیاس با سال گذشته نیز اشاره نمود.
عرضه برنامه های فرهنگی قابل اجرا برای مدرسه ها توسط معاونت فرهنگی شهرداری، پیگیری ماده 16، تعیین وضع پنج پلاک آموزشی موجود در زیباشهر، افزایش بهره وری آموزشی و پرورشی در حوزه تحصیلی و کنکور، تکریم مقام معلم، تخصیص بودجه برای تهیه جوایز محصلین منتخب مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر موضوعات این جلسه بود.
یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه در شهرستان کرمانشاه ساکن می باشند.
8066/7460

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: