انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

آموزش و پرورش در پشتیبانی از تولید داخلی نقش پررنگی دارد

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار مهر، قلی الله قلی زاده ظهر امروز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خداآفرین با بیان اینکه همه مردم و مسئولین باید برای تحقق شعار سال کوشش کنند، دنبال کرد: در این مورد آموزش و پرورش نقش پررنگی دارد.

وی پس از آن با بیان اینکه استفاده از تولیدات داخلی باید تعلیم و فرهنگ سازی شود، ابراز داشت: محصلین آینده سازان این کشور می باشند و باید برای استفاده از کالاهای ایرانی فرهنگ سازی و تعلیم نگاه کنند.

قلی زاده با تاکید بر اینکه دستگاه تعلیم و تربیت با عرضه تعلیم های لازم و فرهنگ سازی مناسب، محصلین را به استفاده از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی آگاه و ترغیب کند، اضافه کرد: نظام آموزش و پرورش کشور در تحقق شعار سال نقش محوری و حیاتی دارد.

نائب ریاست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای استفاده از حجم ها و پتانسیل ها کوشش کنیم، دنبال کرد: باید در جهت تقویت نقاط ناتوانی و قوت و مبدل تهدیدها به مجال ها کوشش کنیم.

فرماندار شهرستان خداآفرین نیز در این جلسه اظهار کرد: آموزش و پرورش با اهمیت ترین و موثرترین نهاد در تربیت نسل جدید هست. تشکیل این شورا در زمینه خرد جمعی، همکاری و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بهره گیری از کلیه مراجع و ابزارها و ایجاد، توسعه و تجهیز فضاهای آموزش و پرورش و نیز آسان سازی در فعالیت های اجرایی استان ها و شهرستان ها هست.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: