انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

اجرای طرح «نوروزبانان بی نوروز» از ۲۱ فروردین/ تخفیف ۸۰ درصدی هتل ها مخصوص خانواده فرهنگیان و محصلین

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس در مورد طرح «نوروزبانان بی نوروز»، گفت: اشخاص تقاضاکننده مسافرت طرح «نوروزبانان بی نوروز » می‌توانند به رؤسای ادارات تعاون ادارات کل آموزش و پرورش در سراسر کشور یا به مسئولین تعاون آموزش و پرورش شهرستان‌ها و منطقه های مد نظر مراجعه و ثبت اسم کنند.

وی اضافه کرد: اشخاص تقاضاکننده در صورت مراجعه و ثبت اسم در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، می ‌‌توانند از طرح ذکر شده با تخفیف 80 درصدی جهت بهره مندی از ابزارها هتل‌های 3 تا 5 ستاره استفاده نمایند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح نمود: ذکر تعداد اعضای خانواده در هنگام ثبت اسم، ضروری هست. 

قبل از این، الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح «نوروز بانان بی نوروز» در زمینه توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، بالا بردن طیب خاطر و پشتیبانی از خانواده‌های تمام افرادی که نتوانسته‌اند به علل مختلف در سفرهای نوروزی، مکانی را به عنوان مقصد عزیمت انتخاب کنند، با تخفیف مخصوص در زمینه تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای نخستین بار به عنوان بسته  رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت.

  وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش در زمینه مساعدت و همکاری رفاهی به دانش‌آموزانی که قصد عزیمت بهمراه خانواده‌ها داشته باشند، ضمن اعطای مرخصی تحصیلی، مجال بهره مندی و استفاده از تخفیف 80 درصدی را به منظور اقامت در جایگاه ها رفاهی و هتل‌های 3 تا 5 ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: