انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

اجرای طرح «نوروزبانان بی نوروز» از ۲۱ فروردین/ تخفیف ۸۰ درصدی هتل ها مخصوص خانواده فرهنگیان و محصلین

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس در مورد طرح «نوروزبانان بی نوروز»، گفت: اشخاص تقاضاکننده مسافرت طرح «نوروزبانان بی نوروز » می‌توانند به رؤسای ادارات تعاون ادارات کل آموزش و پرورش در سراسر کشور یا به مسئولین تعاون آموزش و پرورش شهرستان‌ها و منطقه های مد نظر مراجعه و ثبت اسم کنند.

وی اضافه کرد: اشخاص تقاضاکننده در صورت مراجعه و ثبت اسم در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، می ‌‌توانند از طرح ذکر شده با تخفیف 80 درصدی جهت بهره مندی از ابزارها هتل‌های 3 تا 5 ستاره استفاده نمایند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح نمود: ذکر تعداد اعضای خانواده در هنگام ثبت اسم، ضروری هست. 

قبل از این، الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح «نوروز بانان بی نوروز» در زمینه توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، بالا بردن طیب خاطر و پشتیبانی از خانواده‌های تمام افرادی که نتوانسته‌اند به علل مختلف در سفرهای نوروزی، مکانی را به عنوان مقصد عزیمت انتخاب کنند، با تخفیف مخصوص در زمینه تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای نخستین بار به عنوان بسته  رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت.

  وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش در زمینه مساعدت و همکاری رفاهی به دانش‌آموزانی که قصد عزیمت بهمراه خانواده‌ها داشته باشند، ضمن اعطای مرخصی تحصیلی، مجال بهره مندی و استفاده از تخفیف 80 درصدی را به منظور اقامت در جایگاه ها رفاهی و هتل‌های 3 تا 5 ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: