انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

محصلین میزان استفاده موادغذایی در نوروز را ارزیابی و راهکاری برای صرفه جویی عرضه کنند

شگرف محبی مدیرکل دفتر تعلیم متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس بمناسبت فرارسیدن عید نوروز خاطره‌ای از دوران دانش‌آموزی و ایام عید نوروز گفته بود.

وی گفت: در آن زمان رسم بر این بود که معلمان برای عید نوروز تکالیف نوروزی به دانش‌آموزان عرضه می‌دادند تا در این ایام محصلین همراه تعطیلات چند روزه تکالیفی را انجام دهند.

مدیرکل دفتر تعلیم متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش دنبال کرد: دانش‌آموزان انجام تکالیف نوروزی را به روزهای آخر تعطیلات موکول می‌کردند و در روز آخر عجولانه این تکالیف را انجام می‌دادند.

وی بیان داشت: بنده از سه پارسال در دوره متوسطه اول به معلمان اعلام نمودم تا تکالیف نوروزی به دانش‌آموزان ندهند و اگر تکلیفی داده می‌شود به سمت بیان فعالیت‌های اجتماعی در دوران تعطیلات نوروزی باشد.

مدیرکل دفتر تعلیم متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به معلمان اهتمام کردم تا متناسب با مسائل اجتماعی به ساحت‌های متفاوت و رشد آن در دانش‌آموزان بپردازند، گفت: پیشنهاد دادم از دانش‌آموزان بخواهند تا به ساحت اقتصادی بپردازند.

محبی در توضیح لزوم توجه به ساحت اقتصادی، افزود: از دانش‌آموزان خواستیم در ایام نوروز با توجه به استفاده فراوان میوه، آجیل و دیگر مواد غذایی ارزیابی کنند که خانواده‌ها چقدر این مواد را استفاده می‌کنند و راهکارهایی برای استفاده بهینه از مواد غذایی و صرفه جوی در آن عرضه دهند.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: