انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

آموزش و پرورش: کودک آزاری ها بزرگنمایی می گردد

رخداد 24 درج کرد: رضوان حکیم زاده، معاون وزیر آموزش‌وپرورش در مقطع خستین اظهار کرد: پایین ترین آمار کودک‌آزاری ذی ربط به مدرسه ها هست.

وی در جواب به این سؤال که یکی دیگر از اتفاق هایی که ما چندین بار در مدرسه ها شاهد آن بودیم، ضرب و شتم دانش‌آموزان توسط معلمان هست. این در حالی هست که تنبیه بدنی نوعی کودک‌آزاری شمرده می‌شود. ازآنجایی‌که در مورد کودک‌آزاری خلاء قانونی داریم و آمار آن هم رو به افزایش هست، آیا آموزش‌وپرورش با این مبحث برخورد جدی دارد؟

ازآنجایی‌که در مورد کودک‌آزاری خلاء قانونی داریم و آمار آن هم رو به افزایش هست، آیا آموزش‌وپرورش با این مبحث برخورد جدی دارد؟خدا را شکر می‌توانم بگویم پایین ترین آمار کودک‌آزاری از نظر عاطفی یا فیزیکی ذی ربط به مدرسه ها هست. اول معلم آزاری و دوم کودک‌آزاری. یعنی در کنار تنبیه دانش‌آموزان ما برخوردهای فیزیکی و فحش به معلمان هم داشتیم. آموزش‌وپرورش همان‌طور که به‌طور قاطع اعلام نموده حمایت کننده حقوق دانش‌آموزان هست و آن را در اولویت قرار داده که هیچ برخوردی از سوی معلم، ناظم، مدیر و… انجام نشود، از سویی هم مدافع حقوق معلمان هست. اما در نهایت باوجود همه قوانین و برخوردها اما شاهد گزارش‌های ذی ربط به ضرب و شتم هستیم.

برای همین آنچه زیادتر از برخورد جوابگو هست، تعلیم هست. آقای بطحایی، به‌تازگی مسئول حقوق شهروندی در آموزش‌وپرورش را معین نمودند. یکی از ماموریت های این بخش این هست که دانش‌آموزان و معلمان با حقوق خود آشنا گردند. درصدد هستیم این آموزش‌ها برای هر دو گروه فراگیر گردد. در حال حاضر با توجه به اینکه این آموزش‌ها را آغاز کردیم و از سویی پیگیر اجرای حقوق شهروندی در وزارت خانه هستیم که شاهد همین مورد ها اندک هم نباشیم.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: