انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

«روزهای بی آینه» سفارش مطالعه مهناز فتاحی برای نوروز 97

 

به همین علت طی روزهای موخر و پیش رو قصد بر این هست از سوی بعضی نویسندگان پیشنهادهای مطالعه عرضه گردد تا جوانان و نوجوانان با انتخاب بهتری مطالعه دارا باشند.

مهناز فتاحی یکی از چهره‌های معروف عرصه نویسندگی هست، وی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در زمینه مطالعه در ایام نوروز اظهار کرد: چند کتاب را برای مطالعه در نوروز پیشنهاد می‌کنم که اولین آنان «روزهای بی آینه» هست.

خاطرات منیژه لشکری، همسر سرلشکر خلبان، شهید آزاده حسین لشکری، از زندگی‌اش و چگونگی تحمل هجده سال دوری از همسرش در دورۀ اسارت در کتابی با عنوان «روزهای بی آینه» به قلم گلستان جعفریان به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده هست.

« «روزهای بی آینه»، زندگی حقیقی زنی را واکاوی می‌کند که با عشق و شوق در هفده سالگی پای سفره عقد می‌نشیند، در هجده سالگی طعم مادر شدن را می‌چشد و همان سالْ شروع انتظار و چشم به راهی هجده ساله اوست: همسر خلبانش مفقودالاثر می‌شود.

««روزهای بی آینه» در 11 فصل تدوین شده که در هرکدام از این فصل ها زندگی راوی از سال های پیش از ازدواج با شهید لشگری شروع شده و تا پس از آزاد گردیدن او ادامه می یابد. در این کتاب منیژه لشکری زندگی‌اش را روایت می‌کند: ساده، حقیقی و بدون شاخ و برگ. از هجده سال انتظار و زندگی سخت منتظر مردی که تا سالها حتی نمی‌داند زنده هست، می‌گوید.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: