انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

پرداخت بدهی های نوسازی مدرسه ها به پیمانکاران ازطریق تهاتر با بانکها

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه بازدید از ستاد ساکن کردن فرهنگیان همدان در صحبت با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد تسهیلات عزیمت برای فرهنگیان باید به شکلی باشد که علاوه بر محافظت شان و جایگاه فرهنگیان، لحظه های ماندگاری را برای آنها ایجاد کند.

حاجی بابایی در ادامه از اختصاص ارزش دو میلیارد تومانی به پروژه های عمرانی آموزش و پرورش من جمله ساختمان نیمه تمام اداره آموزش و پرورش ناحیه دو همدان اطلاع داد و اظهار کرد:این مبلغ  در روزهای انتهایی سال ۱۳۹۶ تحصیص یافت تا دو استخر تکمیل و در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس در مورد ۵ مدرسه ۸ کلاسه بنیاد برکت نیز توضیح هایی عرضه کرد و اظهار کرد: در اسرع وقت نسبت به آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها اقدام می گردد.

وی در مورد بدهی های آموزش و پرورش به پیمانکاران نیز افزود: با برنامه ای که به مجلس عرضه شد قرار شد تمام بدهی های سازمان نوسازی مدرسه ها به پیمانکاران از طریق تهاتر با بانکهای عامل تسویه گردد.

حاجی بابایی به مصوبه مجلس در مورد رایگان بودن هزینه آب و برق و گاز مدرسه ها نیز اشاره نمود و اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، این مبحث در مجلس مصوب شد که توان دارد بار بسیار سنگینی را از دوش مسئولان مدرسه ها بردارد و زیادتر دغدغه ها را پیرامون مسائل آموزش وپرورش محصلین معطوف کند.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اکسپو 2024 | گزارش تصویری

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024، به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی، با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است. علاقه مندان می‌توانند از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه 1403 (برابر با 27 آوریل لغایت 1 می 2024) در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور یافته و از نمایشگاه دیدن کنند. 

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: