انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

برنامه های مکرر آموزش و پرورش برای استعدادیابی محصلین

برنامه‌های مکرر آموزش و پرورش برای استعدادیابی دانش‌آموزانرضوان حکیم‌زاده معاون تعلیم خستین وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد استعدادیابی دانش‌آموزان و روش‌های مدنظر داشته شده از سوی آموزش و پرورش برای این مبحث عنوان نمود: مبحث استعدادیابی از سال‌های گذشته با طرح شهاب در دوره خستین شروع شده و اجرای این طرح همچنان استمرار پیدا نموده است.

طرح جشن‌های جابربن‌حیان، محلی برای شناسایی دانش‌آموزان خلاق

وی با اشاره به اینکه معلم‌ها برای اجرای طرح شهاب تعلیم دیده‌اند، دنبال کرد: همچنین طرح جشن‌های جابربن‌حیان در دوره خستین برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معاون تعلیم خستین وزارت آموزش و پرورش تصریح نمود: در این جشنواره دانش‌آموزان از طریق دست‌ورزی و کار‌های گروهی استعداد‌های خود را بروز می‌دهند؛ این جشنواره را می‌توان محلی برای شناسایی دانش‌آموزان خلاق دانست که به جای تست‌های آموزشی با بهره‌گیری از قدرت و خلاقیت خود به بروز استعداد‌ها می‌پردازند.

وی درمورد جایگاه ها استعدادیابی که خارج از مدرسه ها فعالیت می‌کنند، گفت: این جایگاه ها هیچگونه وابستگی به آموزش و پرورش ندارند، در نتیجه هیچ‌گونه مجوزی هم از سوی آموزش و پرورش برای این جایگاه ها وجود ندارند، بنابر این سازوکار فعالیت آن‌ها منسوب به نظام آموزش و پرورش نیست.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: