انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

برنامه های مکرر آموزش و پرورش برای استعدادیابی محصلین

برنامه‌های مکرر آموزش و پرورش برای استعدادیابی دانش‌آموزانرضوان حکیم‌زاده معاون تعلیم خستین وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد استعدادیابی دانش‌آموزان و روش‌های مدنظر داشته شده از سوی آموزش و پرورش برای این مبحث عنوان نمود: مبحث استعدادیابی از سال‌های گذشته با طرح شهاب در دوره خستین شروع شده و اجرای این طرح همچنان استمرار پیدا نموده است.

طرح جشن‌های جابربن‌حیان، محلی برای شناسایی دانش‌آموزان خلاق

وی با اشاره به اینکه معلم‌ها برای اجرای طرح شهاب تعلیم دیده‌اند، دنبال کرد: همچنین طرح جشن‌های جابربن‌حیان در دوره خستین برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معاون تعلیم خستین وزارت آموزش و پرورش تصریح نمود: در این جشنواره دانش‌آموزان از طریق دست‌ورزی و کار‌های گروهی استعداد‌های خود را بروز می‌دهند؛ این جشنواره را می‌توان محلی برای شناسایی دانش‌آموزان خلاق دانست که به جای تست‌های آموزشی با بهره‌گیری از قدرت و خلاقیت خود به بروز استعداد‌ها می‌پردازند.

وی درمورد جایگاه ها استعدادیابی که خارج از مدرسه ها فعالیت می‌کنند، گفت: این جایگاه ها هیچگونه وابستگی به آموزش و پرورش ندارند، در نتیجه هیچ‌گونه مجوزی هم از سوی آموزش و پرورش برای این جایگاه ها وجود ندارند، بنابر این سازوکار فعالیت آن‌ها منسوب به نظام آموزش و پرورش نیست.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: