امید دارم کارنامه ای درخشان از آموزش و تربیت تقدیم نظام کنیم

به گزارش ایسنا، محمد بطحائی- وزیر آموزش و پرورش کشور- طی یک پیام ویدیویی ضمن تبریک سال ۹۷، اظهار کرد: امید دارم در انتهاء سال ۹۷ بتوانیم یک کارنامه درخشان در حوزه تعیلیم و تربیت به نظام جمهوری اسلامی تقدیم نماییم.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش کشور به توصیف زیر هست:

«    سال نو و تقارن آن را با ماه مبارک رجب تبریک می گویم.

علاوه بر این یک تبریک مضاعف به معلمانی که در مدرسه ها دور دست کشور، در روستاها و منطقه های محروم چراغ پر نور آموزش و تربیت را روشن نگه داشته اند؛ عرض می نمایم.

  امیدوارم که سال ۹۷، سال بسیار خوب، خوش و توام با موفقیت برای همگان باشد و امید دارم در انتهاء سال ۹۷ کارنامه ای بسیار درخشان از آموزش و تربیت، تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کنیم.»

انتهای پیام

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

نمایشگاه “زنگ مهر” با حضور وزیر آموزش و پرورش تمدید شد

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 31 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری به مدت یک هفته تمدید شد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

زنگ مهر به صدا در آمد (نمایشگاه فروش نوشت افزار)

دومین نمایشگاه فروش نوشت افزار زنگ مهر با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت عصر امروز در تاریخ 20 ام شهریور ماه 1403 در کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد. زنگ مهر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و در روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۲۲ میزبان علاقمندان به تولیدات داخلی در حوزه نوشت افزار است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: