انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

تبریک مخصوص به معلمان منطقه های محروم برای روشن نگهداشتن چراغ آموزش و تربیت

تبریک مخصوص به معلمان منطقه های محروم برای روشن نگهداشتن چراغ آموزش و تربیتبه گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در پیامی ویدئویی شروع سال جدید را تبریک اظهار کرد و اظهار کرد: به همه همکاران، معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان سال جدید و فرارسیدن عید 97 که متقارن با ماه رجب شده است، تبریک می‌گویم.

وی با تبریک مضاعفی به معلمان مدرسه ها در منطقه های دوردست دنبال کرد: این معلمان چراغ پرنور آموزش و تربیت را در دورترین منطقه های کشور پرنور نگه داشتند که اقدامی با ارزش شمرده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح نمود: امید دارم سال 97 سال خوب و خوشی برای همگان باشد و بتوانیم در انتهاء این سال کارنامه درخشانی از آموزش و تربیت کشور را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: