انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

مدرسه های آران و بیدگل آماده ساکن کردن یک هزار نفر مسافر نوروزی هست

محمد معدندار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزون بر 200 کلاس درس در 30 باب مدرسه جهت خدمت رسانی به فرهنگیان و مسافران نوروزی فراهم و آماده میزبانی هست.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفته بود: تمهیدهای لازم در صورت افزایش مسافران نوروزی نیز مدنظر داشته شده و در این راستا چند سوئیت با حجم ساکن کردن نزدیک به 100 نفر نیز فراهم خواهد بود.
به گفته وی، شهرستان آران و بیدگل دارای بیشتر از ۵۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده، 132 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در لیست آثار ملی و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هست.

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از ایرنا، او در ادامه نیز به مدد یک میلیارد و 500 میلیون ریالی نیکوکاران آران و بیدگل در آستانه نوروز اشاره نمود و اظهار کرد: این کمک ها در قالب بن های 500 هزار ریال تا یک میلیون ریالی به محصلین کم بهره مند این شهرستان اهدا گردید.

به گفته وی، ۱۹ هزار دانش آموز در ۱۲۰ واحد آموزشی شهرستان آران و بیدگل به تحصیل اشتغال دارند که بیشتر از 2 هزار و 500 نفر آنان کم بهره مند می باشند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع هست.
7472/8123

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: