انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

انتصابات آخر سالی در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از ایسنا، مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر و ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدرسه ها کشور طی حکمی «داریوش ورناصری» را به سمت سرپرست معاونت فنی و نظارت  این سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:” در این حکم آمده است:” بنا بر پایبندی، تجارب و شایستگی جناب عالی، به باعث این حکم به سمت سرپرست معاونت فنی و نظارت سازمان منصوب می شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال، تبعیت از منویات مقام معظم رهبری”مدظله العالی” “

“لازم به ذکر است ورناصری پیش ازاین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدرسه ها استان تهران بود.

علاوه بر این ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس کشور با قدردانی از تلاش های «هدایت الله هاشمی نسب» طی دوره تصدی معاونت فنی و نظارت سازمان؛ او را به عنوان مشاور فنی ریاست این سازمان منصوب کرد.

  طی حکمی دیگر از سوی معاون ریاست سازمان نوسازی مدرسه ها کشور،  «ناصر فتحی» به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی مدرسه ها استان تهران منصوب گردید.

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از ایسنا، سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش نیز طی حکم تازه ای دکتر فاطمه مهاجرانی را به سمت ریاست مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب کرد؛ مهاجرانی تا به حال با سمت سرپرست مرکز مشغول انجام وظیفه بود.

انتهای پیام

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: