انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

سال جدید باید به سمت اقدامات بزرگ علمی حرکت کرد

حجت الاسلام علیرضا اعرافی روز یکشنبه در آخرین شورای اداری سال 1396 میبد اضافه کرد:
باید به مردم اعتماد نمود و کارها را در زیادی از زمینه ها به آنان سپرد و با جذب سرمایه، کار و کارآفرینی را رونق بخشید.
وی تصریح نمود: همه مسئولان باید مبنا را بر این بگذارند که سال 97 اتاق فکر و یا به عبارتی اتاق تفکر ورزی تشکیل دهند و با آنالیز و ارزیابی اقدامات انجام شده، به سمت اجرای اقدامات بزرگتری حرکت کنند.
امام جمعه شهر میبد، در ادامه فعالیت آموزش و پرورش و اقدامات انجام شده در این حوزه را قابل تمجید دانست و یادآور گردید: در این مسیر با عمیق کردن کوشش ها و سازگاری ها به سمت تدابیر جدی تری حرکت کنیم و در این راه در جا نزنیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه ای بلند مدت و به سود کشور قرائت کرد و اضافه کرد: باید علاوه بر توجه به مباحث علمی، بر رشد اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی نیز توجه مخصوصی صورت گیرد.
حجت الاسلام اعرافی با اشاره ای به تلاش های صورت گرفته در حوزه خیری و قدردانی مخصوص از آنان و ضرورت کار زیادتر مسئولین برای مردم اظهار کرد: در سال 96 اقدامات خوبی انجام گردید، البته اقدامات مهمتری نیز می توانست صورت گیرد که به علل مختلف اجرا نشد، و به علت کوشش هایی که انجام گردید، جای قدردانی دارد.
وی علاوه بر این وابستگی به نفت در مدیریت کشور را تاسف آور و دلخور کننده دانست و اظهار کرد : بیشتر از 70 سال هست که اقتصاد کشور با نفت مدیریت می گردد و این الگوی غلطی هست که باید اصلاح گردد.
اعرافی اضافه کرد: باید بند ناف وابستگی به نفت را مدتها پیش قطع می کردیم و با تکیه به مردم، با خلاقیت و سرمایه گذاری تولید ثروت می کردیم.
علاوه بر این نماینده مردم شهرستان های میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با عرضه توضیح هایی بر پیگیری خط لوله جابه جایی آب زاینده رود به یزد در کمسیون امنیت ملی قول مساعد داد .
نهایت دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اخذ مجوز ساخت مخزن 10 هزار متر مکعبی برای ذخیره و آب مصرفی مردم میبد در فصل گرم سال یادآور گردید: درمورد منطقه مخصوص اقتصادی نیز کارهایی در حال انجام هست که در آینده ای نزدیک با عرضه طرح آن به صحن علنی مجلس، این مبحث مورد ارزیابی قرار می گیرد.
فرماندار میبد هم اظهار کرد: در مباحث فرهنگی هر کاری را که توان داریم برای رسیدن به جامعه ایمن و سالم و با نشاط، دارا باشیم با رعایت عرف و شرع انجام دهیم و آنچه را که عقل و شرع تایید می نماید رعایت کنیم و ولو اینکه مورد عتاب و خطاب قرار گیریم.

وی تصریح نمود: کسی به علت خدمت رسانی به مردم ما را محکوم نمی کند و توان دارد در قالب جشن ها و مسابقات ورزشی سالم ، نشاط و شادابی را به جامعه هدیه دهد .
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.
2047/

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانپنکس 1403 | گزارش تصویری

نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس۱۴۰۳ و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته‌ی ایرانتویکس ۱۴۰۳، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: