انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

یاسوج| واقعه ی «هدایای شرم آور آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد» چیست+ عکس

به گزارش انجمن تولید کنندگان نوشت افزار کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ، در چند روز موخر فیلمی با عنوان  “هدایای شرم آور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد” در فضای سایبری و کانال‌های متفاوت دست به دست می‌شود که در آن چنان وانمود می‌کنند که آقای مدیرکل لباس‌های کهنه‌ با اندازه بزرگ را برای محصلین هدیه آورده در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد این مبحث حقیقت ندارد.

زمستان سال گذشته درست یکسال پیش سازمان مردم نهاد نهضت سبز زاگرس تصمیم می‌گیرد تا عازم منطقه محروم سیلاب و کلوار بویراحمد گردد و در این منطقه محروم بین محصلین لوازم التحریر و اهالی روستاها لباس‌های که قصه تهیه آنها نیز سر دراز دارد، توزیع گند واقعه ی که پس از یکسال برای آقای مدیرکل آموزش و پرورش با انتشار یک فیلم دروغ در فضای سایبری دردسرساز گردید.

دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس به تسنیم می‌گوید: حقیقت امر زمستان سال گذشته با واقع شدن سیل در سیستان و بلوچستان دوستانمان در تهران فراخوان کمک منتشر نمودند و به اشتباه اسم موسسه نهضت سبز زاگرس را نیز در این فراخوان آورده بودند.

..برای شما آماده کرده‌ایم که در بین مردم سیستان و بلوچستان توزیع کنید پس از اینکه اظهار کردم موسسه سبز زاگرس در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد اظهار کردند عیب ندارد با توجه به محرومیت آن منطقه های یک کامیون را نیز به استان شما اختصاص می‌دهیم.

وی عنوان نمود: تصمیم گرفتیم که این وسایل در بین مردم منطقه های محروم استان من جمله سیلاب و کلوار توزیع کنیم و با توجه به اینکه در این کامیون وسایل نو و فرسوده وجود داشت آنها را تفکیک کردیم ولی به سبب ظرفیت فراوان به اشتباه دو بسته را ساماندهی نکرده بودیم.

سجادیان با تاکید بر اینکه این موسسه طی دو سال موخر لوازم التحریر بیشتر از یک هزار دانش آموز نیازمند منطقه های محروم استان را تامین کرده هست، دنبال کرد: در عزیمت سیلاب و کلوار پوشاک در بین محصلین توزیع نشد لکن لوازم التحریر توزیع کردیم.

وی با اشاره به واقعه ی همسفری فعالین موسسه نهضت سبز زاگرس با مسئولان آموزش و پرورش، اضافه کرد: با توجه به اینکه خودرو برای عزیمت به سیلاب و کلوار نداشتیم یک روز از مجال استفاده نمود و در یک عزیمت کاری مسئولین آموزش و پرورش با آنها همراه گردیدیم و در راستای توزیع پوشاک‌های دردسر ساز مسئولان این اداره کل هیچ نقشی نداشتند.

دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس با تاکید بر اینکه انتشار یک فیلم پس از یکسال خود جای سؤال دارد، اظهار کرد: دو بسته از لباس‌های فرسوده هنگام بازگشت در نزدیکی روستا کنار جاده گذاشتیم تا در حالتی که احتیاج کسی باشد استفاده نماید ولی متاسفانه بعضی با آوردن این دو بسته در مدرسه روستا نسبت به تهیه فیلم اقدام کرده‌اند در حالی چنین سوژه ای صحت ندارد و آموزش و پرورش در این زمینه نقشی نداشته هست.

انتشار فیلم دروغین بی اخلاقی است

معاون حمایت تعلیم و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با رد توزیع هرگونه پوشاک در مدرسه ها سیلاب و کلوار توسط این اداره می‌گوید: فیلم منتشر گردیده در فضای سایبری و هدیه لباس فرسوده به محصلین صحت ندارد و این مبحث بی اخلاقی هست.

اردشیر یاری اضافه کرد: در سفری که زمستان سال گذشته مسئولان آموزش و پرورش به منطقه محروم سیلاب و کلوار بویراحمد داشتند با یک گروه خیریه همسفر گردیدند در حالی اقلام توزیع شده ربطی به اموزش و پرورش ندارد.

گزارش از سجاد نوبهار

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: