انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

کشف محموله 3 میلیاردی لوازم التحریر قاچاق در اراک

لوازم‌التحریر

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله سه میلیارد ریالی لوازم التحریر قاچاق در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان در اراک خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی استان از بارگیری یک دستگاه کامیون کشنده حامل مقادیر زیادی کیف و لوازم مدرسه در یکی از شهرهای جنوبی با خبر شدند.

وی با اشاره به شناسایی مقصد محموله مذکور و اطلاع عبور آن از محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: در عملیاتی خودروی کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک متوقف و پس از بازرسی از آن 17 هزار و 670 کیف و کوله مدرسه و مقادیر زیادی کلاسور ، ظرف پلاستیکی ، سنگ تزئینی، شال زنانه ، جعبه جادویی ، دیسک فلزی ، ابزار صنعتی و اسکوتر برقی کشف شد.

سرهنگ سپهوند با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه سه میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: www.isna.ir

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: