انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

گزارش تصویری ششمین نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی

ششمین نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی توسط شرکت آواپیک تحریر ایرانیان با مشارکت انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار کشور افتتاح شد.
این نمایشگاه هر ساله به منظور ارائه و معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه می شود و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین المللی را فراهم می شود. ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین المللی و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار، از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاین رو تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی سبب بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات می شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار نیز مانند هر سال بدین منظور با حضور پر رنگ تولید کنندگان این صنف برگزار شد. تعداد مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه در این دوره  از سال های قبل  رشد قابل توجهی داشته، 70 شرکت تولید کننده داخلی و 30 شرکت از نمایندگان شرکت های خارجی ( هند، چین، آلمان ، ژاپن ،اسپانیا، کره،کانادا و…) در این دوره حضور داشته اند.
همچنین حضور جناب آقای دکتر مقیمی معاون محترم امور صنایع صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه سبب پویایی نمایشگاه شد. وی ضمن بازدید از نمایشگاه مشکلات صنف را بررسی کرد و خاطرنشان کرد: هر روش و شیوه پیشنهادی صنعتگران و بخش خصوصی که به تسهیل در انجام کار و رونق تولید کمک کند را با آغوش باز پذیرا هستیم.
در روز دوم نمایشگاه  آقای دکتر فریدونی مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی ارشاد  از تولیدکنندگان صنعت نوشت افزار در نمایشگاه بازدیدکردند  و نشستی بین آقای صنعتکار رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان نوشت افزاز کشور و ایشان در خصوص مشکلات واحد های تولیدی صنف نوشت افزار مرتبط با حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد شکل گرفت.  همچنین در این نمایشگاه با حضور آقای آسیما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در پیشنهاداتی جهت ارتباط بیشتر با صنف نوشت افزار به منظور تامین مایحتاج کودکان تحت پوشش بهزیستی درسال جدید تحصیلی صورت گرفت.

زمان برگزاری این نمایشگاه از 1398/4/11 تا 1398/4/14 از ساعت 10 الی 18 در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

  جلسه exhibition_! exhibition_2

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: